יום שני, 27 בספטמבר 2010

מספר משחקי בנות

לאחר ששיכללנו מעט את הבלוג הרשמי של משחקי הבנות ופירסמנו בבלוג מספר משחקים מצומצם הגיע הזמן לפרסם עוד כמה משחקים שיעבירו לכן את הזמן בכיף במיוחד אם הינכן אוהבות משחקי בנות למינהם.

המשחק הראשון עליו נפרט בפוסט זה הינו משחק הלבשה,משחקי הלבשה כפי שהנכן הינם משחקים בהם עליכם להלביש דמיות שונות על מנת לשפר את המראה החיצוני של אותה הדמות.

המשחק הראשון נקרא נסיכת אימו .

המושג אימו הגיע מעולם המוזיקה וכיום מעטים האנשים שאינם יודעים מהי משמעות המילה הזו.

ונחזור לנושא המשחק, נסיכת אימו הינו משחק בו תידרשו להלביש את נסיכת האימו כפי רצונכם,תוכלו למצוא מבחר של עשרות פריטי לבוש שונים ואפלים במיוחד התואם להרגשה שהמשחק מקנה לנו,סוג של אפלות מסויימת.

תוכלו גם להתאים לנסיכת אימו צמידים ואביזרים נלווים שונים על מנת להוסיף למראה הכללי שלה,נסיכת אימו אינה מאופרת או לבושה כפי הנהוג האודם שלה הינו בצבע כחול והיא מתלבשת בצבעים קיצוניים כגון אדום או שחור כפי שתוכלו לראות במשחק.

כנסו עכשיו ושחקו במשחק נסיכת אימו .



המשחק השני ברשימה שלנו הינו משחק מהפך 7 .




משחקי המהפך במשחקי בנות תופסים מקום של עשרות משחקים דומים שבהם תידרשו בתחילה לבחור לדמות החביבה לבוש הולם ומחמיא לאחר מכן יגיע כל נושא האיפור .

לאחר שסיימתם לבחור לדמות בגדים מתאימים ואפרתם אותה תידרשו לבחור לה אביזרים נלווים המתאימים למראה החדש בינהם עגילים בצבעים שונים ועוד'.

לבסוף תידרשו לעצב לדמות את השיער ולבחור לה עדשות צבע לעיניים .

וכעת קיבלתם את הדמות במראה החדש ואת הסיבה לשם המשחק,ביצעתם בדמות הנחמדה מהפך של ממש והפכתם אותה ליפה יותר משהייתה לפני כן.

כנסו ושחקו עכשיו במשחק מהפך 7 .



ולבסוף משחק תוספת קטן ומהנה במיוחד הנקרא בראץ בייבי פוני .



את המותג העולמי בראץ בוודאי הינכן מכירות או שמעתן עליו ,לאחר שהמותג הפך לבעל שם עולמי החלו ליצור משחקים המבוססים על בראץ בין היתר את משחק הפלאש הנמצא תחת קטגורית משחקי בנות ,בראץ בייבי פוני.


בתחילת המשחק תוכלו לבחור את הפוני האהובה עליכן מבין 4 סוסי הפוני של הבראציות ובמהלך כל המשחק תוכלו לשפר או לשנות את מראה הפוני כפי רצונכם,בחרו לבייבי פוני סוג שיער וצבע שיער והשתמשו בכלים שונים על מנת שהבייבי פוני תיראה טוב יותר.

בסוף המשחק תידרשו לבחור את סביבת ההופעה של הבייבי פוני,שם ומוזיקה .

כנסו לאתר ושחקו במשחק המשעשע בראץ בייבי פוני .


2 תגובות:

  1. היי אני רוצה להמליץ לכולם על אתר מדהים לילדים, יש בו סרטים לילדים בחינם
    , יש גם הרבה משחקים כגון, משחקי בנות לכל גילמשחקי בנות לכל גיל, משחקי הלבשה, יש גם דפי עבודה לילדים, ומבחנים לילדים

    השבמחק
  2. אחלה כתבה, אהבתי את ההמלצות משחקים שהמלצתם

    השבמחק