יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

מידע כללי

אנו שמחים לפתוח את הבלוג החדש שלנו שכולו מיודע לבנות ולמשחקי בנות הקיימים כיום ברשת כולה.
מכל הרשת נביא לכם את משחקי הבנות החמים ביותר והמרתקים,משעשעים,מהנים על מנת שלכן לא ישעמם לרגע אחד!

כל משחק אותו נפרסם בבלוג אינו דורש כסף והינו חינמי לחלוטין מה שנשאר לכן לעשות זה רק ללחוץ על הקישור ולהנות,אם יש לכם הצעות לשיפור,בקשות מיוחדות או כל דבר אחר שתרצו לשתף תוכלו לעשות זאת באמצעות תגובות בפוסטים הרלוונטים.

בפוסט הראשון בבלוג זה ארצה לדבר מעט על משחקי בנות בכללי ,סוגי המשחקים לבנות הקיימים כיום וכיצד הם נוצרו.
הכל התחיל מתוכנה הנקראת "פלאש" שכיום שייכת ל "אדובי" שבה ניתן ליצור עשרות דברים שונים כגון אתרים שלמים,סרטונים וכמובן משחקי פלאש.

במהרה אנשים רבים החלו לפתח משחקי פלאש שונים בתוכנה כדי למשוך קהל רב ולהנות מעבודתם הרבה ,בתחילה משחקי בנות אינם היו כה פופלארים עד שכמה מפתחי משחקים החליטו לנסות את העניין וזכו לפופלאריות רבה ובמהרה החלו לחכות אותם מספר ענק של מפתחי משחקים אחרים ולפתח משחקי בנות שונים .





*כיום ישנם סוגים רבים של משחקי בנות אותם אציג לכן או לפחות את הרוב,ראשית אתחיל בסוג משחקי בנות שהינו פופלארי במיוחד הנקרא משחקי הלבשה .

  • משחקי הלבשה כפי שהבנתם הם משחקים שבהם מוצגת לכן דמות כלשהי וכל מה שאתן צריכות לבצע זה פשוט להלביש את הדמות ולהתאים בין הבגדים כך שתיצרו סגנון מיוחד משלכן ,כלומר את הסטייל האישי שלכן.
  •  משחקי עיצוב ,משחקים בהם נותנים לכן מספר חפצים שונים בסביבה מסויימת ועליכן להיות מעצבי הפנים כלומר לסדר את החפצים כך שהחדר יראה טוב וכמובן שיש גם את הסוג  השני של משחקי העיצוב בהם נותנים לכן משימה שונה בכל פעם, למשל לעצב ציפורניים או חפץ כלשהו והתוצאה הסופית בעצם מבטאת את הדמיון הייחודי שלכן.
  • משחקי מפורסמים שהינם מאוד פופלארים בקרב הבנות ובכלל הינם סוג של משחקי הלבשה כפי שפירטנו קודם אך הייחוד המשמעותי הינו שאתן מלבישות מפורסמים בלבד,אתן קובעות איך המפורסם האהוב עליכן יראה ומה הוא ילבש.
  •  סוג המשחקים האחרון עליו נפרט כעת הינם משחקי המהפך למינהם שבהם אתן נדרשות להיות סוג של קוסמות אך הקסם שלכן לא מושג באמצעות אחיזת עיניים אלא בידי זה שאתן בוחרות לנערות השונות לבוש נאה,מאפרות אותן ומוסיפות להן שלל פריטים שונים שבתוצאה הסופית תוכלו לראות הבדל משמעותי בין המראה הראשוני של הנערה ולבין המראה של הנערה לאחר שאתן אישית דאגת לייפות אותן באמצעות כמה כלים עליהם פירטנו כרגע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה